Krótki opis zapytania:
Zapytanie ofertowe dotyczące wykonania i dostarczenia gadżetów promocyjnych na potrzeby projektu JoinUs4Health 101006518 finansowanego przez Komisję Europejską z Programu Ramowego Horyzont 2020 cz. 3.
Data publikacji:
Zapytanie ofertowe:
na wyłonienie Wykonawcy zamówienia o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych netto
Rodzaj zamówienia:
usługi
Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych JoinUs4Health zgodnie z załączonymi wstępnymi projektami:
- 150 par skarpetek (po 35-40 sztuk w rozmiarach 36-38, 39-41, 41-43, 44-46)
- 150 sztuk kubków (grafika na kubku musi być odporna na zmywanie ręczne i w zmywarkach do naczyń oraz nadawać się do kuchenki mikrofalowej)
- 150 bidonów o pojemności ok 600 ml, przezroczystych, z miarką, z uchwytem na nadgarstek, i funkcją podwójnego zabezpieczenia przed wylaniem wody, bez BPA, nadający się do umycia w zmywarce
- 250 parasolów wiatroodpornych, w wodoodpornym etui, składanych z opaską z taśmy elastycznej przy rączce
- 150 ładowarek indukcyjnych max. moc ładowania ok 5 W, z kablem 1 m
- 250 wiecznych ołówków bez grafitu (z metalowym wkładem) z gumką i końcówką do ekranów dotykowych
- 400 długopisów z końcówką do ekranów dotykowych, i z wkładem
- 150 notatników A5 w twardej oprawie, 80 kartek w kratkę (gramatura ok 70), zamykanych taśmą
- 250 ołówków drewnianych
- 500 apteczek turystycznych pierwszej pomocy, zawierających artykuły niezbędne do udzielenia pierwszej pomocy
- 500 pompek do roweru z 2 zaworkami do opon rowerowych i przejściówką do nadmuchiwania piłek z 2 uchwytami do zamontowania jej na ramie roweru
- 100 notatników A5 w linie w twardej oprawie, 80 stron o gramaturze ok 70, z uchwytem na długopis i zamykanych na magnetyczne zapięcie,
- 100 długopisów ze wskaźnikiem laserowym, latarką LED, końcówką przystosowaną do obsługiwania ekranów dotykowych, i z wkładem, pakowanych w opakowanie upominkowe
- 100 toreb bawełnianych (gramatura co najmniej 200 g/m2)
Składając ofertę Oferent zobowiązuje się do:
- Podpisania umowy do 8.11.2023 (wzór umowy w załączeniu).
- Wykonania gadżetów promocyjnych z dobrej jakości materiałów według załączonego projektu.
- Zapakowania gadżetów promocyjnych w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie w transporcie.
- Dostarczenia wszystkich gadżetów w umówione miejsce najpóźniej do 27.11.2023.
Wymagania stawiane Oferentom:
- Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- Posiadanie wiedzy i doświadczenia – w celu potwierdzenia spełnienia warunku Oferent powinien wykazać się realizacją 3 zamówień na produkcję i dostarczenie gadżetów promocyjnych wykonanych dla 3 różnych odbiorców w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i liczby oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.
- Brak osobowych lub kapitałowych powiązań z Zamawiającym – w celu potwierdzenia należy złożyć oświadczenie (załącznik do zapytania ofertowego).
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się wg formuły „spełnia/nie spełnia”.
Niespełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania.
Miejsce realizacji usługi:
Gadżety należy dostarczyć do: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Centrum Futuri, Zakład Medycyny Populacyjnej i Prewencji Chorób Cywilizacyjnych, ul. Jerzego Waszyngtona 15 B, 15-269 Białystok, po uprzednim kontakcie telefonicznym.
Kryteria oceny:
Najkorzystniejsza cena wykonania zamówienia: 100%
Termin / okres wykonania zamówienia:
Gadżety należy dostarczyć do: 27.11.2023
Szczegółowe informacje można uzyskać pod adresem:
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego 1
Dział:
Dział Rozwoju i Ewaluacji
Numer pokoju:
320
Osoba do kontaktu z Wykonawcami:
Maria Szlachta
Telefon kontaktowy:
85 686 5116
Do wypełnionego formularza ofertowego (załącznik do zapytania) należy dołączyć:
1) kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do CEIDG.
2) dokumenty potwierdzające realizację 3 zamówień na gadżety wykonanych dla 3 różnych odbiorców w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i liczby oraz ocenę odbiorcy co do jakości usługi,
3) oświadczenie o braku osobowych lub kapitałowych powiązań z Zamawiającym (załącznik do zapytania ofertowego).
2) dokumenty potwierdzające realizację 3 zamówień na gadżety wykonanych dla 3 różnych odbiorców w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i liczby oraz ocenę odbiorcy co do jakości usługi,
3) oświadczenie o braku osobowych lub kapitałowych powiązań z Zamawiającym (załącznik do zapytania ofertowego).
Termin składania ofert (data i godzina):
Miejsce składania ofert: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Dział:
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1 (Kancelaria Ogólna) 15-089 Białystok, z dopiskiem "Zapytanie ofertowe nr ARE.613.5.2023 JoinUs4Health gadżety”
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku zastrzega sobie prawo:
- swobodnego wyboru oferty,
- przeprowadzania dodatkowych rokowań,
- unieważnienia konkursu lub zmiany jego warunków, w tym ograniczenia zakresu zamówienia, bez podania przyczyny.