Projekt graficzny, skład, łamanie i wydruk ulotek w ramach projektów: „Wszędzie dobrze, ale w UMB najlepiej. Promocja Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku na arenie międzynarodowej” oraz „valuEU - Strengthening the Potential of the Medical University of Bialystok in the Eunice European University”
Wykonawca wybrany zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 1320) – wartość usługi nie przekracza
130 tys. zł netto.
Nr sprawy:
AWM/NAW/5/2025/TM
Data (wystawienia):
03.04.2025 r.
Kod CPV:
79822500-7 – Usługi projektów graficznych
79823000-9 – Usługi drukowania i dostawy
I. Zapytanie ofertowe - Przedmiot zamówienia
1. Rodzaj zamówienia:
Usługi
2. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania graficznego, składu, łamania i wydruku anglojęzycznych ulotek na potrzeby Działu Współpracy Międzynarodowej w ramach projektów: „Wszędzie dobrze, ale w UMB najlepiej. Promocja Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku na arenie międzynarodowej” oraz „valuEU - strengthening the potential of the Medical University of Bialystok in the EUNICE European University”.
- Usługa zaprojektowania graficznego, składu, łamania i wydruku anglojęzycznych ulotek będzie realizowana w podziale na części. Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na obie części.
II. Szczegółowe specyfikacje zamówienia
Zamówienie podzielono na dwie części, które tworzą integralną całość:
CZĘŚĆ 1. Opis przedmiotu zamówienia (Cz. 1)
- Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania graficznego, składu, łamania i wydruku 1000 sztuk ulotek anglojęzycznych dla Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pt. „Wszędzie dobrze, ale w UMB najlepiej. Promocja Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku na arenie międzynarodowej”. Projekt finansowany przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej w ramach Programu Welcome to Poland (2023).
Projekt finansowany przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej w ramach Programu Welcome to Poland (2023).
- Celem działania jest promocja zarówno Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, Działu Współpracy Międzynarodowej jak również Welcome Centre działającego w strukturze Działu Współpracy Międzynarodowej. Ulotki będą wykorzystywane podczas promocji w okresie rekrutacji na anglojęzyczne studia na kierunku lekarskim w ramach English Division. Ponadto będą przekazywane osobom odwiedzającym Welcome Centre oraz studentom English Division. Ulotki będą służyły jako materiały promocyjne podczas spotkań i wydarzeń o charakterze międzynarodowym.
- W ramach realizacji zamówienia Wykonawca wydrukuje ulotki z uwzględnieniem poniższych wymagań:
Parametry techniczne ulotek:
- liczba ulotek: 1000 sztuk
- format: A4 składany na 3 do formatu DL,
- papier: kreda błysk 130g,
- nadruk: 4+4 CMYK,
- falcowanie do DL w „C”.
CZĘŚĆ 2. Opis przedmiotu zamówienia (Cz. 2)
- Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania graficznego, składu, łamania i wydruku 1000 sztuk ulotek anglojęzycznych dla Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pt. valuEU – strengthening the potential of the Medical University of Bialystok in the EUNICE European University”. Projekt jest realizowany w ramach Programu ,,Wsparcie Uniwersytetów Europejskich” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu pn. Wsparcie sojuszy Uniwersytetów Europejskich o numerze FERS.01.05.-IP.08-0219/23 (Projekty FERS).
- Celem działań jest promocja Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku oraz jego udziału jako partnera stowarzyszonego w sojuszu EUNICE. Ulotki będą rozpowszechniane podczas europejskich targów edukacyjnych (na stoisku wystawienniczym) połączonych z konferencją oraz innych wydarzeń oraz spotkań, w których udział weźmie UMB oraz EUNICE.
- W ramach realizacji zamówienia Wykonawca wydrukuje ulotki z uwzględnieniem poniższych wymagań:
Parametry techniczne ulotek:
- liczba ulotek: 1000 sztuk
- format: A4 składany na 3 do formatu DL,
- papier: kreda błysk 130g,
- nadruk: 4+4 CMYK,
- falcowanie do DL w „C”.
Informacje ogólne:
- Tekst i wszelkie treści merytoryczne do ulotek Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy. Treści zostaną przesłane pocztą elektroniczną. Grafika zostanie zapewniona częściowo przez Zamawiającego i częściowo przez Wykonawcę. Wykonawca oświadcza, że posiada autorskie prawa do grafik, które zostaną umieszczone w ulotkach.
- Wykonawca przedstawi trzy projekty graficzne każdej ulotki nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania materiałów przez Zamawiającego, z których Zamawiający wybierze i zaakceptuje jeden projekt graficzny, do którego może poprosić o poprawki. W przypadku braku wyboru przez Zamawiającego projektu do realizacji, Wykonawca zostaje zobligowany do przedstawienia trzech kolejnych projektów każdej ulotki w terminie nie późniejszym niż 2 dni robocze od dnia braku akceptacji przez Zamawiającego przedstawionych projektów graficznych. W przypadku ponownego przedstawienia projektów graficznych Zamawiającemu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona wyboru w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia otrzymania kolejnych koncepcji graficznych do akceptacji.
- Projekt graficzny ulotek powinien być projektem nowoczesnym, atrakcyjnym dla odbiorcy. Wszelkie szczegóły Wykonawca może konsultować w dowolnej formie (tj. za pośrednictwem spotkań bezpośrednich, spotkań on-line, przez kontakt telefoniczny, korespondencję mailową) z Zamawiającym w okresie obowiązywania umowy.
- Ulotki powinny zawierać logotypy i , które są określone przez powstający system identyfikacji wizualnej (SIW) Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Dodatkowo dla części II, projekt ulotki powinien uwzględnić księgę identyfikacji wizualnej sojuszu EUNICE, która zostanie udostępniona przez Zamawiającego.
- Realizacja przygotowania i wydruku rozpocznie się po e-mailowej akceptacji projektu graficznego ulotek przez Zamawiającego. Skład, łamanie, wydruk i dostarczenie do siedziby Zamawiającego nastąpi w terminie wskazanym w umowie.
- Zamawiający przekaże wybranemu w wyniku przeprowadzenia postępowania Wykonawcy do wglądu egzemplarz ulotki o tożsamych lub podobnych parametrach technicznych (przygotowany w ramach wcześniejszych działań Zamawiającego). Wykonawca zobowiązuje się do ich przygotowania o nie niższych parametrach technicznych i jakości wydruku oraz kolorystyki niż egzemplarz poglądowy.
- Wykonawca wraz z formularzem ofertowym udostępni trzy przykładowe wykonane realizacje w postaci egzemplarzy ulotek.
- Wykonawca oddeleguje do wykonywania zadań w ramach realizacji umowy osobę/-y posiadającą/-ce odpowiednie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy związanej z projektowaniem graficznym, składem, łamaniem i wydrukiem ulotek. Wykonawca w formularzu ofertowym powinien podać imię i nazwisko tej osoby/osób, wraz z przedstawieniem informacji na temat kwalifikacji i doświadczenia zawodowego. W przypadku, jeśli Wykonawca oddeleguje więcej niż jedną osobę, każda z tych osób powinna posiadać odpowiednie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy związanej z zakresem, który będzie ona wykonywać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca przedstawi ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Wykonawca podpisze umowę z Zamawiającym, zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Wykonawca dostarczy zamówienie do siedziby UMB we wskazane miejsce (na terenie Białegostoku).
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Oferty złożone tylko na jedną część będą potraktowane jako niekompletne, co będzie skutkować ich odrzuceniem.
- Każda część wskazana w opisie przedmiotu zamówienia stanowi integralną całość przedmiotu zamówienia.
III. Kryteria wyboru ofert
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego na podstawie następującego kryterium:
Cena przedmiotu zamówienia – 100 %.
Punkty w ramach kryterium Cena przedmiotu zamówienia zostaną przyznane wg wzoru:
Suma Punktów = Cena oferty najtańszej / Cena oferty badanej x 100%
Cena podana przez Wykonawcę w formularzu cenowym powinna obejmować realizację obu części zamówienia.
Zostanie wybrana oferta najtańsza. W przypadku złożenia kilku ofert z jednakową ceną za całościowe wykonanie usługi, wybrani oferenci zostaną poproszeni o ponowne złożenie oferty.
IV. Termin wykonania zamówienia:
Najpóźniej 30 dni od dnia przekazania materiałów przez Zamawiającego.
V. Wymagania stawiane Wykonawcy:
- posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – Zamawiający wymaga złożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej (odpis z KRS lub CEIDG);
- dysponowanie, co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy związanej z projektowaniem graficznym, składem, łamaniem i wydrukiem ulotek;
- posiadanie doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w realizacji co najmniej 3 usług w zakresie projektowania graficznego, składu, łamania i wydruku ulotek. Każda ze zrealizowanych usług w ramach doświadczenia zawodowego musi być wykonana w sposób należyty i terminowy. Wnioskodawca powinien przedstawić odpowiednie referencje lub inne dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia. Referencje mogą obejmować szersze zamówienia, które obejmują swoim zakresem wydruk ulotek.
W ramach każdej ze zrealizowanych usług w ramach posiadanego doświadczenia Wnioskodawca powinien wydrukować co najmniej 300 sztuk ulotek.
VI. Składanie ofert
1. Szczegółowe informacje można uzyskać pod adresem:
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Dział Współpracy Międzynarodowej, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, pokój nr 206 (Prawe Skrzydło Pałacu Branickich).
2. Osoba do kontaktu z Wykonawcami:
Mgr Urszula Roszkowska
Telefon kontaktowy:
tel. 85 686 51 76, e-mail: urszula.roszkowska@umb.edu.pl
3. Do wypełnionego formularza ofertowego (załącznik do zapytania) należy dołączyć:
- Kopię aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- Oświadczenie o braku osobowych lub kapitałowych powiązań z Zamawiającym (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego);
- Dokumenty poświadczające, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej 3 usługi w zakresie projektowania graficznego, składu, łamania i wydruku ulotek. Każda ze zrealizowanych usług w ramach posiadanego doświadczenia powinna obejmować wydruk co najmniej 300 sztuk ulotek. Zamawiający oczekuje przedstawienia kopii zaświadczeń i/lub referencji, potwierdzających, że każda z ww. usług została wykonana w sposób należyty i terminowy (referencje, opinie Zamawiających, protokoły odbioru, itp.);
- Wykonawca załączy do swojej oferty co najmniej trzy przykładowe wykonane realizacje w postaci egzemplarzy ulotek.
4. Termin składania ofert (data i godzina):
11.04.2025 r. do godz. 09.00.
Oferty mogą zostać przesłane pocztą tradycyjną, kurierem lub złożone osobiście. Decyduje data wpływu do Zamawiającego.
5. Miejsce:
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Kancelaria Ogólna.
Ofertę należy złożyć w kopercie zaadresowanej: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, koniecznie z dopiskiem: „Projekt graficzny, skład, łamanie i wydruk ulotek - zapytanie ofertowe nr AWM/NAW/5/2025/TM. Nie otwierać przed 11.04.2025 r. godz. 09.00”.
Przy składaniu ofert decyduje data wpływu do Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.
Ofertę należy złożyć osobiście, za pośrednictwem np. Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej, w Kancelarii Ogólnej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1,
15-089 Białystok.
6. Uniwersytet Medyczny w Białymstoku zastrzega sobie prawo:
- do pozostawienia bez rozpatrzenia ofert, które wpłyną po terminie;
- do zmiany zakresu postępowania;
- do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
W przypadku złożenia kilku ofert z jednakową ceną za całościowe wykonanie usługi, wybrani oferenci zostaną poproszeni o ponowne złożenie oferty.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – wzór formularza ofertowego;
- Załącznik nr 2 – wzór umowy;
- Załącznik nr 3 – wzór oświadczenia o braku osobowych lub kapitałowych powiązań z Zamawiającym;
- Załącznik nr 4 – wzór protokołu zdawczo-odbiorczego.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych związanego z realizacją zamówienia poza ustawą Prawo zamówień publicznych, o wartości poniżej 130 000 PLN netto.
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Uniwersytet Medyczny w Białymstoku informuje, że:
- administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, NIP 542-021-17-17, REGON 000288604, reprezentowany przez Rektora,
- Uniwersytet Medyczny w Białymstoku powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w sprawach danych osobowych wysyłając informacje na adres e-mail: iod@umb.edu.pl lub poprzez inne dane kontaktowe podane na stronach internetowych Uczelni,
- dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z realizacją zamówienia poza ustawą Prawo zamówień publicznych, o wartości poniżej 130 000 zł, na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia czynności zmierzających do ewentualnego zawarcia umowy z osobą fizyczną,
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO przetwarzanie jest obowiązkiem prawnym ciążącym na Uczelni jakim jest obowiązek dokonywania wydatków publicznych, rozliczeń w sposób celowy i oszczędny zgodnie z ustawą o finansach publicznych, ustawą o rachunkowości,
- odbiorcami danych osobowych mogą być wykonawcy, osoby wnioskujące o udostępnienie informacji publicznej, inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty na podstawie zawartych umów powierzenia z Zamawiającym, w szczególności dostarczające i wspierające systemy informatyczne,
- dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów archiwizacyjnych tj. 5 lat od zakończenia realizacji zamówienia lub umowy,
- podanie danych osobowych nie jest obowiązkiem, jednak ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny oferty, co będzie wiązało się z odrzuceniem oferty lub wykluczeniem z postępowania,
- każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych – w przypadkach, na zasadach i w trybie określonych w RODO. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy i nie może naruszać integralności protokołu i załączników.
W celu skorzystania z praw należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych,
- każda osoba ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,
- w oparciu o dane osobowe Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania w rozumieniu RODO.
Cena przedmiotu zamówienia – 100 %.
Punkty w ramach kryterium Cena przedmiotu zamówienia zostaną przyznane wg wzoru:
Suma Punktów = Cena oferty najtańszej / Cena oferty badanej x 100%
Cena podana przez Wykonawcę w formularzu cenowym powinna obejmować realizację obu części zamówienia.
Zostanie wybrana oferta najtańsza. W przypadku złożenia kilku ofert z jednakową ceną za całościowe wykonanie usługi, wybrani oferenci zostaną poproszeni o ponowne złożenie oferty.
Ofertę należy złożyć w kopercie zaadresowanej: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, koniecznie z dopiskiem: „Projekt graficzny, skład, łamanie i wydruk ulotek - zapytanie ofertowe nr AWM/NAW/5/2025/TM. Nie otwierać przed 11.04.2025 r. godz. 09.00”.
Przy składaniu ofert decyduje data wpływu do Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.
Ofertę należy złożyć osobiście, za pośrednictwem np. Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej, w Kancelarii Ogólnej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1,
15-089 Białystok.
- swobodnego wyboru oferty,
- przeprowadzania dodatkowych rokowań,
- unieważnienia konkursu lub zmiany jego warunków, w tym ograniczenia zakresu zamówienia, bez podania przyczyny.