Kolacja w restauracji
1) Oferent zapewni pełnowartościowy posiłek w formie bufetu.
Posiłek powinien uwzględniać następujące pozycje:
1. przekąska/przystawka mięsna i wegetariańska,
2. zupa mięsna i wegetariańska,
3. drugie danie mięsne (z wykluczeniem mięsa mielonego i w panierce) i danie wegetariańskie + ewentualne dodatki skrobiowe + warzywa/surówki
4. napoje zimne – woda gazowana i niegazowana, soki owocowe – min. 2 rodzaje;
5. napoje gorące – kawa, herbata z dodatkami w postaci cukru, mleka (w tym roślinnego), cytryny;
6. ciasta domowe lub inne desery (min. 2 rodzaje)
Oferta musi zawierać propozycję 2 rodzajów menu (każde menu uwzględniające posiłki wegetariańskie i mięsne). Opcje bezglutenowe będą mile widziane. Zamawiający dokona wyboru 1 menu z propozycji przed podpisaniem umowy z Wykonawcą.
Ognisko
2) Oferent przygotuje w pobliżu restauracji (nie dalej niż 100 m) ognisko z kiełbaskami, pieczywem (w tym również bezglutenowym) i dodatkami (keczup, musztarda, etc.). Oferent zapewni wystarczającą ilość drewna do ogniska, a także talerze i sztućće (wykluczone są talerze i sztućce plastikowe).
Szacowana liczba gości to 35 osób. Zamawiający przekaże Oferentowi najpóźniej 3 dni przed kolacją, tj. 14.12.2023 ostateczną liczbę gości. Płatność nastąpi za liczbę uczestników spotkania wskazanych przez Zamawiającego do 14.12.2023. Zmniejszenie liczby uczestników nie będzie powodowało wzrostu ceny jednostkowej (za 1 os.) usługi.
Kolacja rozpocznie się ok. 18:00, ostateczna godzina rozpoczęcia zostanie podana Oferentowi 3 dni przed kolacją, tj. 14.12.2023.
Kolacji ma towarzyszyć muzyka, mile widziana byłaby folkowa muzyka na żywo.
Po kolacji Oferent przygotuje jednorazowe opakowania umożliwiające zapakowanie na wynos ewentualnie pozostałych potraw przez Zamawiającego.
Ponadto składając ofertę Oferent zobowiązuje się do:
1) świadczenia usługi z wykorzystaniem świeżych produktów żywnościowych;
2) przyrządzania posiłków w dniu świadczenia usługi;
3) przygotowywania posiłków na bazie produktów wysokiej jakości; dania i napoje gorące powinny posiadać odpowiednią temperaturę w momencie podania;
4) zapewnienia obsługi kelnerskiej;
5) przygotowania bufetu, stołów, naczyń, talerzy i sztućców zgodnie z wymaganiami menu.
6) zapewnienia bezpłatnego parkingu w pobliżu restauracji gościom kolacji
7) podpisania umowy do 14.12.2023 (wzór umowy w załączeniu);
Wymagania stawiane Oferentom:
- Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- Posiadanie wiedzy i doświadczenia – w celu potwierdzenia spełnienia warunku Oferent powinien wykazać się realizacją trzech zamówień cateringowych/organizacji obiadu w restauracji wykonanych dla trzech różnych odbiorców w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.
- Brak osobowych lub kapitałowych powiązań z Zamawiającym – w celu potwierdzenia należy złożyć oświadczenie (załącznik do zapytania ofertowego).
- Propozycja 2 rodzajów menu.
- Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się wg formuły „spełnia/nie spełnia”.
- Niespełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania.
Miejsce realizacji usługi:
Restauracja znajdująca się nie dalej niż w promieniu 20 km od Pałacu Branickich wg serwisu Mapy Google. Goście powinni być usadzeni na wspólnej sali. Przestrzeń powinna być dostępna wyłącznie dla gości kolacji i obsługi.
W przypadku złożenia kilku ofert z jednakową ceną za całościowe wykonanie usługi, wybrani oferenci zostaną poproszeni o ponowne złożenie oferty.
2. Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego przez Zamawiającego doświadczenia
3. Oświadczenie o braku osobowych lub kapitałowych powiązań z Zamawiającym
4. Kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
- swobodnego wyboru oferty,
- przeprowadzania dodatkowych rokowań,
- unieważnienia konkursu lub zmiany jego warunków, w tym ograniczenia zakresu zamówienia, bez podania przyczyny.