AWM/NAW/3/2025/TM

Dodane przez DzialWspolpracy - 31/03/2025 - 11:49
Krótki opis zapytania:
Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej polegającej na realizacji zajęć w języku angielskim dla doktorantów Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku w ramach projektu pt. „Intensyfikacja procesu umiędzynarodowienia i rozwoju Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku” w ramach programu Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej pn. „STER NAWA – Umiędzynarodowienie Szkół Doktorskich – Nabór 2024”.
Data publikacji:
Zapytanie ofertowe:
na wyłonienie Wykonawcy zamówienia o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych netto
Rodzaj zamówienia:
usługi społeczne
Opis przedmiotu zamówienia:

 

  1. Przedmiot zamówienia:
  1. Rodzaj zamówienia: Usługi społeczne

Nazwa i kod zgodnie z CPV:

80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Zamówienie dotyczy projektu pt. „Intensyfikacja procesu umiędzynarodowienia i rozwoju Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku” w ramach programu Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej pn. „STER NAWA – Umiędzynarodowienie szkół doktorskich – Nabór 2024”.
  2. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej polegającej na realizacji zajęć w języku angielskim w wybranej postaci (wykłady, ćwiczenia, seminaria, konsultacje indywidualne itp.), w trybie stacjonarnym dla  

doktorantów kształcących się w Szkole Doktorskiej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.

  1. Usługa szkoleniowa będzie realizowana w podziale na następujące części (ofertę można złożyć na jedną lub kilka części przedmiotowego zamówienia):

 

CZĘŚĆ I

Tytuł zajęć:

Epidemiologia, badania populacyjne, badania genetyczne i prewencja

Zakres tematyczny zajęć:

  • Metodologia, zastosowania, przydatność i praktyczne przykłady badań populacyjnych;
  • Zasady badań epidemiologicznych;
  • Umiejętność krytycznej oceny doniesień naukowych z uwzględnieniem poprawności metodologicznej i interpretacji uzyskanych wyników badań naukowych;
  • Związek pomiędzy zmiennością genetyczną a poziomem odpowiedzi na działania prewencyjne i lecznicze oraz mechanizmy odpowiadające za to zjawisko.

 

CZĘŚĆ II:

Temat zajęć:

Zarządzanie projektami w medycynie

Zakres tematyczny zajęć:

  • Podstawy nowoczesnego zarządzania z naciskiem na zarządzanie projektami  i integracyjne projekty biomedyczne;
  • Praca nad podstawowymi metodami z przygotowania projektu (VMOST, SWOT, PESTLE) w tym szacowaniem wykonalności i oceną ryzyka;
  • Podczas pracy zespołowej opracowanie planów działań dla hipotetycznych projektów klinicznych o orientacji biomedycyny integracyjnej z odpowiednimi szacunkami kosztów i wykresami Gantta;
  • Podczas pracy indywidualnej weryfikacja przydatności metod zarządzania projektami w indywidualnie wybranym konkretnym zadaniu praktyki medycznej lub w badaniu naukowym.

 

 

CZĘŚĆ III

Tytuł zajęć:

Riketsjoza w Europie: Symptomy kliniczne

Zakres tematyczny zajęć:

  • Riketsjoza: obejmowanie grupy chorób odzwierzęcych, przenoszenie przez stawonogi, potencjalne wektory (pijawki w Chile);
  • Potwierdzenie obecność riketsjozy: występowania stawonogów będących wektorami chorób zwierzęcych, istnienie pewnej swoistości pomiędzy gatunkami rickettsia, wektorami chorób zwierzęcych a obrazem klinicznym;
  • Riketsjoza w Europie: najczęstsze przypadki, możliwość epidemii Rickettsia prowazekii w kontekście wojen, klęsk żywiołowych, przeludnienia;
  • Patologiczna podstawa riketsjozy: zapalenie naczyń, zainfekowanie organów i układów, niewydolność wielonarządowa oraz wpływ reakcji odpornościowej;
  • Diagnozowanie riketsjozy: wywiad epidemiologiczny oraz objawy chorobowe;
  • Gorączka kleszczowa afrykańska (MSF): wywoływanie, dominujące odmiany riketsjozy oraz inne mniej znane formy;
  • Objawy riketsjozy odkleszczowej, DEBONEL/TIBOLA oraz riketsjozy wywołanej pchły i wszy. 

 

CZĘŚĆ IV

Tytuł zajęć:

Diagnoza mikrobiologiczna w riketsjozie.

Zakres tematyczny zajęć:

  • Diagnozowanie riketsjozy w warunkach klinicznych, leczenie w przypadku podejrzewania riketsjozy;
  • Wyhodowanie Rickettsia spp z zastosowaniem linii komórkowych w ośrodku z biobezpieczeństwem na poziomie 3;
  • Bezpośrednie diagnozowanie riketsjozy za pomocą metody wykrywania kwasów nukleinowych (PCR) oraz barwienia tkanek;
  • Diagnoza pośrednia poprzez wykrycie przeciwciał;
  • Diagnozowanie poprzez stosowanie różnego rodzaju próbek w zależności od dostępności danej techniki oraz stadium choroby;
  • Występowanie różnego typu genów docelowych w diagnozie PCR;
  • Ograniczenia w diagnozie serologicznej.

 

CZĘŚĆ V

Tytuł zajęć:

Farmacja kliniczna

Zakres tematyczny zajęć:

  • Farmacja kliniczna jako dynamiczna dziedzina łącząca wiedzę farmaceutyczną z praktyką medyczną, koncentrująca się na indywidualnym podejściu do pacjenta;
  • Na czym polega spersonalizowana farmacja?
  • Interdyscyplinarna współpraca i dostosowanie leczenia do indywidualnych cech pacjenta a zwiększanie skuteczności, minimalizacja ryzyka działań niepożądanych. Wskazanie korzyści bądź ich braku z farmakologicznego punktu widzenia;
  • Czy farmakogenetyka jest narzędziem praktycznym, pozwalającym na bezpieczniejsze i skuteczniejsze leczenie?

 

CZĘŚĆ VI

Tytuł zajęć:

Akceptory Michaela

Zakres tematyczny zajęć:

  • Aktywacja Nrf2: AM efektywnie aktywują Nrf2 poprzez modyfikację Keap1, otwierając perspektywy w leczeniu zapaleń, nowotworów i chemio-profilaktyce;
  • Inhibitory protez: Pochodne typu akceptorów Michaela mogą być stosowane jako niskocząsteczkowe inhibitory proteaz bakteryjnych, co może prowadzić do opracowania nowych strategii terapeutycznych w leczeniu chorób wywoływanych przez drobnoustroje;
  • Terapia celowana: Związki z rodziny kamptotecyny, będące inhibitorami Topoizomerazy I, mogą spełniać warunki terapii celowanej w komórkach nowotworowych;
  • Glikoinżynieria bakteryjna: AM mogą być stosowane w inżynierii glikoprotein bakteryjnych, co ma potencjalne zastosowanie w produkcji szczepionek polisacharydowych;
  • Analiza zależności struktura-aktywność: AM znajdują zastosowanie w systematycznej analizie zależności struktura-aktywność przeciwdrgawkowa.

 

CZĘŚĆ VII

Tytuł zajęć:

Naturalne strategie prewencji chorób przewlekłych: kluczowe fitochemikalia i ich rola

Zakres tematyczny zajęć:

  • Wprowadzenie do chorób przewlekłych (rak, zespół metaboliczny, otyłość, choroby neurodegeneracyjne itp.);
  • Mechanizmy działania kluczowych fitochemikaliów (np. kurkumina, kapsaicyna itd.);
  • Wpływ fitochemikaliów na prewencję i leczenie raka (ścieżki molekularne, apoptoza, hamowanie angiogenezy);
  • Fitochemikalia w zaburzeniach metabolicznych: regulacja metabolizmu glukozy, wrażliwość na insulinę i profile lipidowe;
  • Neuroprotekcyjne działanie fitochemikaliów: funkcje poznawcze, neurozapalenie, choroby neurodegeneracyjne;
  • Mikrobiota jelitowa i fitochemikalia: rola w modulacji immunologicznej i zapobieganiu chorobom przewlekłym;
  • Modele zwierzęce o roli fitochemikaliów w zapobieganiu chorobom przewlekłym;
  • Perspektywy na przyszłość: spersonalizowane odżywianie i podejście integracyjne do zarządzania chorobami przewlekłymi.

 

CZĘŚĆ VIII

Tytuł zajęć:

Sekrety sukcesu w nauce

Zakres tematyczny zajęć:

  • Charakterystyka sukcesu naukowców: ciekawość, wytrwałość, zdolność adaptacji; 
  • Skuteczne strategie badawcze: identyfikacja luk, projektowanie badań i wyznaczanie celów;
  • Komunikacja naukowa: pisanie wpływowych artykułów, wniosków o granty i prezentacje;
  • Znaczenie networkingu i współpracy w badaniach naukowych;
  • Etyczne rozważania i uczciwość w badaniach naukowych;
  • Zarządzanie czasem i wskazówki dotyczące produktywności;
  • Rola mentoringu i uczenia się przez całe życie w sukcesie akademickim;
  • Balans między życiem akademickim i osobistym dla zrównoważonego rozwoju kariery;
  • Pokonywanie wyzwań akademickich: radzenie sobie z niepowodzeniami, odrzuceniem i konkurencją. 

 

CZĘŚĆ IX

Tytuł zajęć:

Formy kurkuminy w prewencji raka jelita grubego: wnioski z modeli zwierzęcych i mechanizmów molekularnych

Zakres tematyczny zajęć:

  • Wprowadzenie do raka jelita grubego: epidemiologia, czynniki ryzyka i konwencjonalne metody leczenia;
  • Kurkumina jako związek bioaktywny: struktura chemiczna, wyzwania związane z biodostępnością i różne formuły (nano kurkumina, liposomalna kurkumina, koniugaty kurkuminy itd.);
  • Mechanizmy działania w zapobieganiu raka jelita grubego: środki przeciwzapalne, antyoksydanty i ścieżki apoptotyczne;
  • Wpływ kurkuminy na szklaki sygnalizacji komórkowej (NF-κB, PI3K/Akt, Wnt/β-catenin, p53 i inne mechanizmy molekularne;
  • Kurkumina w modelach zwierzęcych raka jelita grubego: eksperymentalne odkrycia, dowody histopatologiczne i działanie hamujące guzy;
  • Wpływ kurkuminy na mikroflorę jelitową i modulację immunologiczną: rola w zapaleniu i postępie raka;
  • Porównanie różnych form kurkuminy w badaniach na zwierzętach: bioaktywność, absorbcja, porównania skuteczności;
  • Potencjał translacyjny i implikacje kliniczne od wyników badań przedklinicznych do badań na ludziach;
  • Przyszłe kierunki i wyzwania: przezwyciężanie ograniczeń i badanie synergicznych podejść z innymi związkami.

 

  1. Informacje organizacyjne dotyczące zaplanowanych zajęć:

Zajęcia zostaną przeprowadzone w trybie stacjonarnym w siedzibie Zamawiającego, w formie wybranej przez Wykonawcę (wykład, seminarium, konsultacje indywidualne itp.).

Dokładna forma zajęć zostanie ustalona z Wykonawcą z odpowiednim wyprzedzeniem przed rozpoczęciem zajęć.

Zajęcia w ramach każdej z części (I – IX) zostaną przeprowadzone w roku kalendarzowym 2025.

Poszczególne zajęcia zostaną zrealizowane w ciągu jednego dnia bądź będą podzielone na dwa lub trzy dni. Czas realizacji jest zależny od tematu i jego zakresu tematycznego.

Dokładne terminy i godziny przeprowadzenia zajęć zostaną uzgodnione w trybie roboczym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą z odpowiednim wyprzedzeniem, co najmniej 30 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia poszczególnych zajęć.

Zajęcia będą realizowane nie wcześniej niż od godziny 8:00 czasu lokalnego w Polsce i nie później niż do godziny 19:00 czasu lokalnego w Polsce.

 

Planowana liczba dni i godzin zajęć:

CZĘŚĆ I: 15 godzin dydaktycznych – 3 dni (w formie seminarium).

CZĘŚĆ II: 10 godzin dydaktycznych – 2 dni (w formie wykładu 6 godzin, seminarium – 4 godziny).

CZĘŚĆ III: 2 godziny dydaktyczne – 1 dzień (w formie wykładu).

CZĘŚĆ IV: 2 godziny dydaktyczne – 1 dzień (w formie wykładu).

CZĘŚĆ V: 10 godzin dydaktycznych – 3 dni (w formie wykładu 4 godzin, seminarium – 6 godzin).

CZĘŚĆ VI: 15 godzin dydaktycznych – 3 dni (w formie wykładu – 4 godziny, seminarium - 11 godzin).

CZĘŚĆ VII: 3 godziny dydaktyczne (w formie wykładu – 1 godzina, seminarium – 1 godzina, ćwiczeń – 1 godzina).

CZĘŚĆ VIII: 2 godziny dydaktyczne (w formie wykładu – 1 godzina, seminarium – 0,5 godziny, ćwiczeń – 0,5 godziny).

CZĘŚĆ IX: 3 godziny dydaktyczne (w formie wykładu – 1 godzina, seminarium – 1 godzina, ćwiczeń – 1 godzina).

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na IX części, przy czym pod pojęciem oferty częściowej należy rozumieć jedną lub kilka części, wyszczególnionych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.

Zamawiający będzie rozpatrywał każdą częściową ofertę oddzielnie.

Oferty na niepełne części zostaną odrzucone jako niekompletne.

Każda część wskazana w opisie przedmiotu zamówienia stanowi odrębną część i będzie podlegała odrębnej procedurze związanej z wyborem najkorzystniejszej oferty.

 

  1. Wymagania stawiane Wykonawcom:

CZĘŚĆ I

  • Posiadanie co najmniej stopnia doktora z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych oraz zatrudnienie w ciągu ostatnich 10 lat (co najmniej 5-letni okres zatrudnienia) na stanowisku associate profesor lub wyższym w zagranicznym ośrodku badawczym (uniwersytet lub instytut badawczy);
  • Posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia dydaktycznego, w szczególności: prowadzenie zajęć wykładowych i praktycznych w języku angielskim z zakresu epidemiologii, prewencji lub genetyki;
  • Posiadanie co najmniej 5 publikacji w czasopismach międzynarodowych w ciągu 5 lat z zakresu epidemiologii, badań populacyjnych, badań genetycznych lub prewencji chorób.

 

CZĘŚĆ II

  • Posiadanie co najmniej stopnia doktora oraz zatrudnienie w ciągu ostatnich 10 lat (co najmniej 5-letni okres zatrudnienia) na stanowisku associate professor w zagranicznym ośrodku badawczym (uniwersytet lub instytut badawczy);
  • Posiadanie co najmniej 3 lat doświadczenia dydaktycznego, w szczególności: prowadzenie zajęć wykładowych i praktycznych w języku angielskim z zakresu zarządzania projektami w medycynie;    
  • Uczestniczenie w ciągu ostatnich 5 lat w działalności prezentacyjnej w gremiach międzynarodowych, np. na konferencjach;
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami badawczymi w dziedzinie medycyny, znajomość metodyk zarządzania projektami (np. PRINCE2) oraz umiejętność ich zastosowania w projektach medycznych;
  • Posiadanie stopnia naukowego z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych.

 

CZĘŚĆ III

  • Posiadanie co najmniej stopnia doktora z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych oraz zatrudnienie w ciągu ostatnich 10 lat (co najmniej 5-letni okres zatrudnienia) na stanowisku associate profesor lub wyższym w zagranicznym ośrodku badawczym (uniwersytet lub instytut badawczy);
  • Posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia dydaktycznego, w szczególności: prowadzenie zajęć wykładowych i praktycznych w języku angielskim z zakresu chorób odkleszczowych;
  • Posiadanie co najmniej 5 publikacji w czasopismach międzynarodowych w ciągu 5 lat z zakresu chorób odkleszczowych;
  • Uczestniczenie w ciągu ostatnich 5 lat w działalności prezentacyjnej w gremiach międzynarodowych, np. na konferencjach;
  • Posiadanie stopnia naukowego z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych.

 

CZĘŚĆ IV

  • Posiadanie co najmniej stopnia doktora z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych oraz zatrudnienie w ciągu ostatnich 10 lat (co najmniej 5-letni okres zatrudnienia) na stanowisku associate profesor lub wyższym w zagranicznym ośrodku badawczym (uniwersytet lub instytut badawczy);
  • Posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia dydaktycznego, w szczególności: prowadzenie zajęć wykładowych i praktycznych w języku angielskim z zakresu chorób odkleszczowych;
  • Posiadanie co najmniej 5 publikacji w czasopismach międzynarodowych w ciągu 5 lat z zakresu chorób odkleszczowych;
  • Uczestniczenie w ciągu ostatnich 5 lat w działalności prezentacyjnej w gremiach międzynarodowych, np. na konferencjach;
  • Posiadanie stopnia naukowego z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych.

 

CZĘŚĆ V:

  • Posiadanie co najmniej stopnia doktora oraz zatrudnienie w ciągu ostatnich 5 lat (co najmniej 2-letni okres zatrudnienia) na stanowisku associate profesor w zagranicznym ośrodku badawczym (uniwersytet lub instytut badawczy);
  • Posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia dydaktycznego, w szczególności: prowadzenie zajęć wykładowych i praktycznych w języku angielskim z zakresu farmacji klinicznej;
  • Posiadanie co najmniej 5 publikacji w czasopismach międzynarodowych w ciągu 5 lat z zakresu farmacji klinicznej;
  • Uczestniczenie w ciągu ostatnich 5 lat w działalności prezentacyjnej w gremiach międzynarodowych, np. na konferencjach;
  • Posiadanie stopnia naukowego z dziedzin medycznych lub pokrewnych.

 

CZĘŚĆ VI:

  • Posiadanie co najmniej stopnia doktora oraz zatrudnienie w ciągu ostatnich 10 lat (co najmniej 5-letni okres zatrudnienia) na stanowisku associate professor w zagranicznym ośrodku badawczym (uniwersytet lub instytut badawczy);
  • Posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia dydaktycznego, w szczególności: prowadzenie zajęć wykładowych i praktycznych w języku angielskim z zakresu chemii medycznej;
  • Posiadanie co najmniej 10 publikacji w renomowanych czasopismach międzynarodowych w ciągu 5 lat z zakresu chemii medycznej;
  • Uczestniczenie w ciągu ostatnich 5 lat w działalności prezentacyjnej w gremiach międzynarodowych, np. na konferencjach;
  • Posiadanie stopnia naukowego z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych.

 

CZĘŚĆ VII:

  • Posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia dydaktycznego, w szczególności: prowadzenie zajęć wykładowych i praktycznych w języku angielskim z zakresu chorób przewlekłych;
  • Posiadanie co najmniej 10 publikacji w renomowanych czasopismach międzynarodowych w ciągu 5 lat z zakresu chorób przewlekłych;
  • Uczestniczenie w ciągu ostatnich 5 lat w działalności prezentacyjnej w gremiach międzynarodowych, np. na konferencjach;
  • Posiadanie stopnia naukowego z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych.

 

CZĘŚĆ VIII:

  • Posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia dydaktycznego, w szczególności: prowadzenie zajęć wykładowych i praktycznych w języku angielskim z zakresu rozwijania umiejętności naukowych i badawczych;
  • Posiadanie co najmniej 10 publikacji w renomowanych czasopismach międzynarodowych w ciągu 5 lat z zakresu badań naukowych;
  • Uczestniczenie w ciągu ostatnich 5 lat w działalności prezentacyjnej w gremiach międzynarodowych, np. na konferencjach;
  • Posiadanie stopnia naukowego z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych.

 

CZĘŚĆ IX:

  • Posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia dydaktycznego, w szczególności: prowadzenie zajęć wykładowych i praktycznych w języku angielskim w zakresie chorób wewnętrznych;
  • Posiadanie co najmniej 10 publikacji w renomowanych czasopismach międzynarodowych w ciągu 5 lat z zakresu chorób wewnętrznych;
  • Uczestniczenie w ciągu ostatnich 5 lat w działalności prezentacyjnej w gremiach międzynarodowych, np. na konferencjach;
  • Posiadanie stopnia naukowego z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych.

 

  1. Grupa docelowa

Grupę docelową stanowią doktoranci kształcący się w Szkole Doktorskiej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.

Wszyscy uczestnicy biorący udział w zajęciach znają język angielski w stopniu bardzo dobrym.

CZĘŚĆ I – IX:

Zajęcia będą prowadzone w formie zajęć dodatkowych wykraczających poza standardowy program studiów.      

 

  1. Planowany termin i miejsce realizacji usługi:

Zajęcia zostaną przeprowadzone w roku kalendarzowym 2025, w trybie stacjonarnym, w  siedzibie Zamawiającego, tj. Uniwersytet Medyczny w Białymstoku (ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, Polska).

  1. Forma zajęć:
  • wszystkie zajęcia będą realizowane w formule zamkniętej – tylko z udziałem doktorantów Szkoły Doktorskiej Zamawiającego;
  • Wykonawcy muszą zrealizować osobiście przedmiot zamówienia;
  • wszystkie zajęcia będą miały formę wybraną przez Wykonawcę z dostępnych możliwych form (wykład, seminarium, konsultacje indywidualne itp.);
  • zajęcia będą prowadzone dla jednej grupy doktorantów, składającej się z około 10 osób (może to być mniejsza lub większa grupa);
  • Wykonawca przeprowadzi zajęcia w formie aktywizującej uczestników z możliwością zadawania pytań i dyskusji;
  • Wykonawca umożliwi uczestnikom zajęć odbycie konsultacji oraz udzieli informacji zwrotnych.

 

  1. Kwestie organizacyjne związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
  • wszystkie zajęcia będą prowadzone w języku angielskim;
  • Zamawiający wyznaczy osobę odpowiedzialną za kwestie organizacyjne związane z realizacją przedmiotu zamówienia;
  • przygotowanie i zebranie niezbędnej dokumentacji z zajęć: oryginałów list obecności, dzienników zajęć oraz potwierdzenia odbioru zaświadczeń na dwujęzycznych wzorach przekazanych przez Zamawiającego, leży po stronie Zamawiającego;
  • Zamawiający pokryje koszty podróży Wykonawcy z miejsca jego zamieszkania do Białegostoku oraz podróży powrotnej, koszty zakwaterowania w Białymstoku oraz diety ustawowe obowiązujące w Polsce;
  • Wykonawca podpisze zaświadczenia potwierdzające udział w zajęciach, zawierające logotypy i nazwę projektu, które zostaną przygotowane przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego, oryginały zaświadczeń zostaną wysłane pocztą;
  • raport końcowy zostanie przygotowany przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą.

Wykonawca poinformuje uczestników podczas pierwszej godziny zajęć o tym, że zajęcia realizowane są w ramach projektu pt. „Intensyfikacja procesu umiędzynarodowienia i rozwoju Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku”, który jest finansowany przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej w ramach programu pn. „STER NAWA – Umiędzynarodowienie Szkół Doktorskich”.

Zamawiający zapewni odpowiednią dostępność usługi, będącej przedmiotem zamówienia, dla wszystkich uczestników zajęć, zgodnie z obowiązującymi standardami.  Usługa będzie realizowana zgodnie z zasadami równości szans i niedyskryminacji, dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasadą równości płci.

Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania polityki równości szans podczas realizacji zajęć, w szczególności stosowania języka równościowego.

W przypadku zajęć trwających dłużej niż dwie godziny dydaktyczne, Zamawiający przewiduje 15-minutowe przerwy, realizowane w cyklach co dwie kolejne godziny dydaktyczne. Przy czym przerwy nie wliczają się do łącznego wymiaru trwania zajęć stanowiących przedmiot niniejszego zapytania ofertowego.

Za kwestie organizacyjne związane z realizacją zajęć (rekrutacja uczestników, wydanie zaświadczeń, ewentualna pomoc organizacyjna itp.) odpowiada Zamawiający.

 

  1. Kryteria oceny:

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego oddzielnie w odniesieniu do wszystkich części zamówienia na podstawie następującego kryterium:

Cena oferty – maksymalna liczba – 100 pkt

Zasady oceny kryterium „Cena oferty”:

  • w formularzu ofertowym Wykonawca poda cenę brutto za realizację zamówienia w danej części.
  • Ocena w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

Liczba punktów = najniższa oferowana cena / cena oferty ocenianej x 100

  • Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 100 punktów.

 

  1. Termin lub okres wykonania zamówienia

Zamówienie zostanie zrealizowane w roku kalendarzowym 2025.

Ostateczny termin realizacji usługi, mieszczący się w wyżej wskazany przedziale czasowym, zostanie ustalony w trybie roboczym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy, z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem przed planowanym terminem rozpoczęcia poszczególnych zajęć.

 

  1. Składanie ofert
  1. Szczegółowe informacje można uzyskać pod adresem:

Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. J. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok

Dział Współpracy Międzynarodowej, pokój nr 213 (Prawe Skrzydło Pałacu Branickich).

  1. Osoba wyznaczona do kontaktu z Wykonawcami:

Patrycja Jasińska, e-mail: patrycja.jasinska@umb.edu.pl.

  1. Do wypełnionego formularza ofertowego (załącznik do zapytania) należy dołączyć:

1) Oświadczenie o braku osobowych lub kapitałowych powiązań z Zamawiającym.

2)   Kopię dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe (np. życiorys zawodowy, lista publikacji naukowych, kopie dyplomów i innych dokumentów itp.). Dokumenty powinny zawierać informacje niezbędne do potwierdzenia wymaganych kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia.

 

  1. Termin składania ofert (data i godzina): 16.04.2025 r. godz. 15:00

      Miejsce: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku

  1. Ofertę należy złożyć za pomocą poczty elektronicznej w postaci przesłania skanów podpisanych dokumentów, na adres e-mail: tomasz.maliszewski@umb.edu.pl
  • Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane;
  • Oferty powinny być złożone w języku angielskim.

 

  1. Uniwersytet Medyczny w Białymstoku zastrzega sobie prawo do:
  • pozostawienia bez rozpatrywania ofert, które wpłynęły po terminie;
  • unieważnienia postępowania bez podania przyczyny;
  • do zmiany zakresu postępowania.

Załączniki:

Załącznik nr 1 – wzór formularza ofertowego

Załącznik nr 2 – wzór umowy

Załącznik nr 3 – wzór oświadczenia o braku osobowych lub kapitałowych powiązań z Zamawiającym

Kryteria oceny:
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego oddzielnie w odniesieniu do wszystkich części zamówienia na podstawie następującego kryterium:
Cena oferty – maksymalna liczba – 100 pkt
Zasady oceny kryterium „Cena oferty”:
- w formularzu ofertowym Wykonawca poda cenę brutto za realizację zamówienia w danej części.

Ocena w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Liczba punktów = najniższa oferowana cena / cena oferty ocenianej x 100

Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 100 punktów.
Termin / okres wykonania zamówienia:
Zamówienie zostanie zrealizowane w roku kalendarzowym 2025. Ostateczny termin realizacji usługi, mieszczący się w wyżej wskazany przedziale czasowym, zostanie ustalony w trybie roboczym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy, z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem przed planowanym terminem rozpoczęcia poszczególnych zajęć.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod adresem:
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. J. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
Dział Współpracy Międzynarodowej, pokój nr 213 (Prawe Skrzydło Pałacu Branickich).
Dział:
Dział Współpracy Międzynarodowej
Numer pokoju:
213
Osoba do kontaktu z Wykonawcami:
mgr Patrycja Jasińska
Telefon kontaktowy:
48 85 686 52 38
Do wypełnionego formularza ofertowego (załącznik do zapytania) należy dołączyć:
1) Oświadczenie o braku osobowych lub kapitałowych powiązań z Zamawiającym.
2) Kopię dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe (np. życiorys zawodowy, lista publikacji naukowych, kopie dyplomów i innych dokumentów itp.). Dokumenty powinny zawierać informacje niezbędne do potwierdzenia wymaganych kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia.
Termin składania ofert (data i godzina):
Miejsce składania ofert: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Dział:
Miejsce: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
1) Ofertę należy złożyć za pomocą poczty elektronicznej w postaci przesłania skanów podpisanych dokumentów, na adres e-mail: tomasz.maliszewski@umb.edu.pl
- Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane;
- Oferty powinny być złożone w języku angielskim.
Pokój numer:
tomasz.maliszewski@umb.edu.pl
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku zastrzega sobie prawo:
  • pozostawienia bez rozpatrywania ofert, które wpłynęły po terminie;
  • unieważnienia postępowania bez podania przyczyny;
  • do zmiany zakresu postępowania.