- Przedmiot zamówienia:
- Rodzaj zamówienia: Usługi społeczne
Nazwa i kod zgodnie z CPV:
80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Zamówienie dotyczy projektu pt. „Intensyfikacja procesu umiędzynarodowienia i rozwoju Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku” w ramach programu Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej pn. „STER NAWA – Umiędzynarodowienie szkół doktorskich – Nabór 2024”.
- Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej polegającej na realizacji zajęć w języku angielskim w wybranej postaci (wykłady, ćwiczenia, seminaria, konsultacje indywidualne itp.), w trybie stacjonarnym dla
doktorantów kształcących się w Szkole Doktorskiej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Usługa szkoleniowa będzie realizowana w podziale na następujące części (ofertę można złożyć na jedną lub kilka części przedmiotowego zamówienia):
CZĘŚĆ I
Tytuł zajęć:
Epidemiologia, badania populacyjne, badania genetyczne i prewencja
Zakres tematyczny zajęć:
- Metodologia, zastosowania, przydatność i praktyczne przykłady badań populacyjnych;
- Zasady badań epidemiologicznych;
- Umiejętność krytycznej oceny doniesień naukowych z uwzględnieniem poprawności metodologicznej i interpretacji uzyskanych wyników badań naukowych;
- Związek pomiędzy zmiennością genetyczną a poziomem odpowiedzi na działania prewencyjne i lecznicze oraz mechanizmy odpowiadające za to zjawisko.
CZĘŚĆ II:
Temat zajęć:
Zarządzanie projektami w medycynie
Zakres tematyczny zajęć:
- Podstawy nowoczesnego zarządzania z naciskiem na zarządzanie projektami i integracyjne projekty biomedyczne;
- Praca nad podstawowymi metodami z przygotowania projektu (VMOST, SWOT, PESTLE) w tym szacowaniem wykonalności i oceną ryzyka;
- Podczas pracy zespołowej opracowanie planów działań dla hipotetycznych projektów klinicznych o orientacji biomedycyny integracyjnej z odpowiednimi szacunkami kosztów i wykresami Gantta;
- Podczas pracy indywidualnej weryfikacja przydatności metod zarządzania projektami w indywidualnie wybranym konkretnym zadaniu praktyki medycznej lub w badaniu naukowym.
CZĘŚĆ III
Tytuł zajęć:
Riketsjoza w Europie: Symptomy kliniczne
Zakres tematyczny zajęć:
- Riketsjoza: obejmowanie grupy chorób odzwierzęcych, przenoszenie przez stawonogi, potencjalne wektory (pijawki w Chile);
- Potwierdzenie obecność riketsjozy: występowania stawonogów będących wektorami chorób zwierzęcych, istnienie pewnej swoistości pomiędzy gatunkami rickettsia, wektorami chorób zwierzęcych a obrazem klinicznym;
- Riketsjoza w Europie: najczęstsze przypadki, możliwość epidemii Rickettsia prowazekii w kontekście wojen, klęsk żywiołowych, przeludnienia;
- Patologiczna podstawa riketsjozy: zapalenie naczyń, zainfekowanie organów i układów, niewydolność wielonarządowa oraz wpływ reakcji odpornościowej;
- Diagnozowanie riketsjozy: wywiad epidemiologiczny oraz objawy chorobowe;
- Gorączka kleszczowa afrykańska (MSF): wywoływanie, dominujące odmiany riketsjozy oraz inne mniej znane formy;
- Objawy riketsjozy odkleszczowej, DEBONEL/TIBOLA oraz riketsjozy wywołanej pchły i wszy.
CZĘŚĆ IV
Tytuł zajęć:
Diagnoza mikrobiologiczna w riketsjozie.
Zakres tematyczny zajęć:
- Diagnozowanie riketsjozy w warunkach klinicznych, leczenie w przypadku podejrzewania riketsjozy;
- Wyhodowanie Rickettsia spp z zastosowaniem linii komórkowych w ośrodku z biobezpieczeństwem na poziomie 3;
- Bezpośrednie diagnozowanie riketsjozy za pomocą metody wykrywania kwasów nukleinowych (PCR) oraz barwienia tkanek;
- Diagnoza pośrednia poprzez wykrycie przeciwciał;
- Diagnozowanie poprzez stosowanie różnego rodzaju próbek w zależności od dostępności danej techniki oraz stadium choroby;
- Występowanie różnego typu genów docelowych w diagnozie PCR;
- Ograniczenia w diagnozie serologicznej.
CZĘŚĆ V
Tytuł zajęć:
Farmacja kliniczna
Zakres tematyczny zajęć:
- Farmacja kliniczna jako dynamiczna dziedzina łącząca wiedzę farmaceutyczną z praktyką medyczną, koncentrująca się na indywidualnym podejściu do pacjenta;
- Na czym polega spersonalizowana farmacja?
- Interdyscyplinarna współpraca i dostosowanie leczenia do indywidualnych cech pacjenta a zwiększanie skuteczności, minimalizacja ryzyka działań niepożądanych. Wskazanie korzyści bądź ich braku z farmakologicznego punktu widzenia;
- Czy farmakogenetyka jest narzędziem praktycznym, pozwalającym na bezpieczniejsze i skuteczniejsze leczenie?
CZĘŚĆ VI
Tytuł zajęć:
Akceptory Michaela
Zakres tematyczny zajęć:
- Aktywacja Nrf2: AM efektywnie aktywują Nrf2 poprzez modyfikację Keap1, otwierając perspektywy w leczeniu zapaleń, nowotworów i chemio-profilaktyce;
- Inhibitory protez: Pochodne typu akceptorów Michaela mogą być stosowane jako niskocząsteczkowe inhibitory proteaz bakteryjnych, co może prowadzić do opracowania nowych strategii terapeutycznych w leczeniu chorób wywoływanych przez drobnoustroje;
- Terapia celowana: Związki z rodziny kamptotecyny, będące inhibitorami Topoizomerazy I, mogą spełniać warunki terapii celowanej w komórkach nowotworowych;
- Glikoinżynieria bakteryjna: AM mogą być stosowane w inżynierii glikoprotein bakteryjnych, co ma potencjalne zastosowanie w produkcji szczepionek polisacharydowych;
- Analiza zależności struktura-aktywność: AM znajdują zastosowanie w systematycznej analizie zależności struktura-aktywność przeciwdrgawkowa.
CZĘŚĆ VII
Tytuł zajęć:
Naturalne strategie prewencji chorób przewlekłych: kluczowe fitochemikalia i ich rola
Zakres tematyczny zajęć:
- Wprowadzenie do chorób przewlekłych (rak, zespół metaboliczny, otyłość, choroby neurodegeneracyjne itp.);
- Mechanizmy działania kluczowych fitochemikaliów (np. kurkumina, kapsaicyna itd.);
- Wpływ fitochemikaliów na prewencję i leczenie raka (ścieżki molekularne, apoptoza, hamowanie angiogenezy);
- Fitochemikalia w zaburzeniach metabolicznych: regulacja metabolizmu glukozy, wrażliwość na insulinę i profile lipidowe;
- Neuroprotekcyjne działanie fitochemikaliów: funkcje poznawcze, neurozapalenie, choroby neurodegeneracyjne;
- Mikrobiota jelitowa i fitochemikalia: rola w modulacji immunologicznej i zapobieganiu chorobom przewlekłym;
- Modele zwierzęce o roli fitochemikaliów w zapobieganiu chorobom przewlekłym;
- Perspektywy na przyszłość: spersonalizowane odżywianie i podejście integracyjne do zarządzania chorobami przewlekłymi.
CZĘŚĆ VIII
Tytuł zajęć:
Sekrety sukcesu w nauce
Zakres tematyczny zajęć:
- Charakterystyka sukcesu naukowców: ciekawość, wytrwałość, zdolność adaptacji;
- Skuteczne strategie badawcze: identyfikacja luk, projektowanie badań i wyznaczanie celów;
- Komunikacja naukowa: pisanie wpływowych artykułów, wniosków o granty i prezentacje;
- Znaczenie networkingu i współpracy w badaniach naukowych;
- Etyczne rozważania i uczciwość w badaniach naukowych;
- Zarządzanie czasem i wskazówki dotyczące produktywności;
- Rola mentoringu i uczenia się przez całe życie w sukcesie akademickim;
- Balans między życiem akademickim i osobistym dla zrównoważonego rozwoju kariery;
- Pokonywanie wyzwań akademickich: radzenie sobie z niepowodzeniami, odrzuceniem i konkurencją.
CZĘŚĆ IX
Tytuł zajęć:
Formy kurkuminy w prewencji raka jelita grubego: wnioski z modeli zwierzęcych i mechanizmów molekularnych
Zakres tematyczny zajęć:
- Wprowadzenie do raka jelita grubego: epidemiologia, czynniki ryzyka i konwencjonalne metody leczenia;
- Kurkumina jako związek bioaktywny: struktura chemiczna, wyzwania związane z biodostępnością i różne formuły (nano kurkumina, liposomalna kurkumina, koniugaty kurkuminy itd.);
- Mechanizmy działania w zapobieganiu raka jelita grubego: środki przeciwzapalne, antyoksydanty i ścieżki apoptotyczne;
- Wpływ kurkuminy na szklaki sygnalizacji komórkowej (NF-κB, PI3K/Akt, Wnt/β-catenin, p53 i inne mechanizmy molekularne;
- Kurkumina w modelach zwierzęcych raka jelita grubego: eksperymentalne odkrycia, dowody histopatologiczne i działanie hamujące guzy;
- Wpływ kurkuminy na mikroflorę jelitową i modulację immunologiczną: rola w zapaleniu i postępie raka;
- Porównanie różnych form kurkuminy w badaniach na zwierzętach: bioaktywność, absorbcja, porównania skuteczności;
- Potencjał translacyjny i implikacje kliniczne od wyników badań przedklinicznych do badań na ludziach;
- Przyszłe kierunki i wyzwania: przezwyciężanie ograniczeń i badanie synergicznych podejść z innymi związkami.
- Informacje organizacyjne dotyczące zaplanowanych zajęć:
Zajęcia zostaną przeprowadzone w trybie stacjonarnym w siedzibie Zamawiającego, w formie wybranej przez Wykonawcę (wykład, seminarium, konsultacje indywidualne itp.).
Dokładna forma zajęć zostanie ustalona z Wykonawcą z odpowiednim wyprzedzeniem przed rozpoczęciem zajęć.
Zajęcia w ramach każdej z części (I – IX) zostaną przeprowadzone w roku kalendarzowym 2025.
Poszczególne zajęcia zostaną zrealizowane w ciągu jednego dnia bądź będą podzielone na dwa lub trzy dni. Czas realizacji jest zależny od tematu i jego zakresu tematycznego.
Dokładne terminy i godziny przeprowadzenia zajęć zostaną uzgodnione w trybie roboczym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą z odpowiednim wyprzedzeniem, co najmniej 30 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia poszczególnych zajęć.
Zajęcia będą realizowane nie wcześniej niż od godziny 8:00 czasu lokalnego w Polsce i nie później niż do godziny 19:00 czasu lokalnego w Polsce.
Planowana liczba dni i godzin zajęć:
CZĘŚĆ I: 15 godzin dydaktycznych – 3 dni (w formie seminarium).
CZĘŚĆ II: 10 godzin dydaktycznych – 2 dni (w formie wykładu 6 godzin, seminarium – 4 godziny).
CZĘŚĆ III: 2 godziny dydaktyczne – 1 dzień (w formie wykładu).
CZĘŚĆ IV: 2 godziny dydaktyczne – 1 dzień (w formie wykładu).
CZĘŚĆ V: 10 godzin dydaktycznych – 3 dni (w formie wykładu 4 godzin, seminarium – 6 godzin).
CZĘŚĆ VI: 15 godzin dydaktycznych – 3 dni (w formie wykładu – 4 godziny, seminarium - 11 godzin).
CZĘŚĆ VII: 3 godziny dydaktyczne (w formie wykładu – 1 godzina, seminarium – 1 godzina, ćwiczeń – 1 godzina).
CZĘŚĆ VIII: 2 godziny dydaktyczne (w formie wykładu – 1 godzina, seminarium – 0,5 godziny, ćwiczeń – 0,5 godziny).
CZĘŚĆ IX: 3 godziny dydaktyczne (w formie wykładu – 1 godzina, seminarium – 1 godzina, ćwiczeń – 1 godzina).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na IX części, przy czym pod pojęciem oferty częściowej należy rozumieć jedną lub kilka części, wyszczególnionych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.
Zamawiający będzie rozpatrywał każdą częściową ofertę oddzielnie.
Oferty na niepełne części zostaną odrzucone jako niekompletne.
Każda część wskazana w opisie przedmiotu zamówienia stanowi odrębną część i będzie podlegała odrębnej procedurze związanej z wyborem najkorzystniejszej oferty.
- Wymagania stawiane Wykonawcom:
CZĘŚĆ I
- Posiadanie co najmniej stopnia doktora z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych oraz zatrudnienie w ciągu ostatnich 10 lat (co najmniej 5-letni okres zatrudnienia) na stanowisku associate profesor lub wyższym w zagranicznym ośrodku badawczym (uniwersytet lub instytut badawczy);
- Posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia dydaktycznego, w szczególności: prowadzenie zajęć wykładowych i praktycznych w języku angielskim z zakresu epidemiologii, prewencji lub genetyki;
- Posiadanie co najmniej 5 publikacji w czasopismach międzynarodowych w ciągu 5 lat z zakresu epidemiologii, badań populacyjnych, badań genetycznych lub prewencji chorób.
CZĘŚĆ II
- Posiadanie co najmniej stopnia doktora oraz zatrudnienie w ciągu ostatnich 10 lat (co najmniej 5-letni okres zatrudnienia) na stanowisku associate professor w zagranicznym ośrodku badawczym (uniwersytet lub instytut badawczy);
- Posiadanie co najmniej 3 lat doświadczenia dydaktycznego, w szczególności: prowadzenie zajęć wykładowych i praktycznych w języku angielskim z zakresu zarządzania projektami w medycynie;
- Uczestniczenie w ciągu ostatnich 5 lat w działalności prezentacyjnej w gremiach międzynarodowych, np. na konferencjach;
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami badawczymi w dziedzinie medycyny, znajomość metodyk zarządzania projektami (np. PRINCE2) oraz umiejętność ich zastosowania w projektach medycznych;
- Posiadanie stopnia naukowego z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych.
CZĘŚĆ III
- Posiadanie co najmniej stopnia doktora z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych oraz zatrudnienie w ciągu ostatnich 10 lat (co najmniej 5-letni okres zatrudnienia) na stanowisku associate profesor lub wyższym w zagranicznym ośrodku badawczym (uniwersytet lub instytut badawczy);
- Posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia dydaktycznego, w szczególności: prowadzenie zajęć wykładowych i praktycznych w języku angielskim z zakresu chorób odkleszczowych;
- Posiadanie co najmniej 5 publikacji w czasopismach międzynarodowych w ciągu 5 lat z zakresu chorób odkleszczowych;
- Uczestniczenie w ciągu ostatnich 5 lat w działalności prezentacyjnej w gremiach międzynarodowych, np. na konferencjach;
- Posiadanie stopnia naukowego z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych.
CZĘŚĆ IV
- Posiadanie co najmniej stopnia doktora z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych oraz zatrudnienie w ciągu ostatnich 10 lat (co najmniej 5-letni okres zatrudnienia) na stanowisku associate profesor lub wyższym w zagranicznym ośrodku badawczym (uniwersytet lub instytut badawczy);
- Posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia dydaktycznego, w szczególności: prowadzenie zajęć wykładowych i praktycznych w języku angielskim z zakresu chorób odkleszczowych;
- Posiadanie co najmniej 5 publikacji w czasopismach międzynarodowych w ciągu 5 lat z zakresu chorób odkleszczowych;
- Uczestniczenie w ciągu ostatnich 5 lat w działalności prezentacyjnej w gremiach międzynarodowych, np. na konferencjach;
- Posiadanie stopnia naukowego z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych.
CZĘŚĆ V:
- Posiadanie co najmniej stopnia doktora oraz zatrudnienie w ciągu ostatnich 5 lat (co najmniej 2-letni okres zatrudnienia) na stanowisku associate profesor w zagranicznym ośrodku badawczym (uniwersytet lub instytut badawczy);
- Posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia dydaktycznego, w szczególności: prowadzenie zajęć wykładowych i praktycznych w języku angielskim z zakresu farmacji klinicznej;
- Posiadanie co najmniej 5 publikacji w czasopismach międzynarodowych w ciągu 5 lat z zakresu farmacji klinicznej;
- Uczestniczenie w ciągu ostatnich 5 lat w działalności prezentacyjnej w gremiach międzynarodowych, np. na konferencjach;
- Posiadanie stopnia naukowego z dziedzin medycznych lub pokrewnych.
CZĘŚĆ VI:
- Posiadanie co najmniej stopnia doktora oraz zatrudnienie w ciągu ostatnich 10 lat (co najmniej 5-letni okres zatrudnienia) na stanowisku associate professor w zagranicznym ośrodku badawczym (uniwersytet lub instytut badawczy);
- Posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia dydaktycznego, w szczególności: prowadzenie zajęć wykładowych i praktycznych w języku angielskim z zakresu chemii medycznej;
- Posiadanie co najmniej 10 publikacji w renomowanych czasopismach międzynarodowych w ciągu 5 lat z zakresu chemii medycznej;
- Uczestniczenie w ciągu ostatnich 5 lat w działalności prezentacyjnej w gremiach międzynarodowych, np. na konferencjach;
- Posiadanie stopnia naukowego z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych.
CZĘŚĆ VII:
- Posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia dydaktycznego, w szczególności: prowadzenie zajęć wykładowych i praktycznych w języku angielskim z zakresu chorób przewlekłych;
- Posiadanie co najmniej 10 publikacji w renomowanych czasopismach międzynarodowych w ciągu 5 lat z zakresu chorób przewlekłych;
- Uczestniczenie w ciągu ostatnich 5 lat w działalności prezentacyjnej w gremiach międzynarodowych, np. na konferencjach;
- Posiadanie stopnia naukowego z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych.
CZĘŚĆ VIII:
- Posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia dydaktycznego, w szczególności: prowadzenie zajęć wykładowych i praktycznych w języku angielskim z zakresu rozwijania umiejętności naukowych i badawczych;
- Posiadanie co najmniej 10 publikacji w renomowanych czasopismach międzynarodowych w ciągu 5 lat z zakresu badań naukowych;
- Uczestniczenie w ciągu ostatnich 5 lat w działalności prezentacyjnej w gremiach międzynarodowych, np. na konferencjach;
- Posiadanie stopnia naukowego z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych.
CZĘŚĆ IX:
- Posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia dydaktycznego, w szczególności: prowadzenie zajęć wykładowych i praktycznych w języku angielskim w zakresie chorób wewnętrznych;
- Posiadanie co najmniej 10 publikacji w renomowanych czasopismach międzynarodowych w ciągu 5 lat z zakresu chorób wewnętrznych;
- Uczestniczenie w ciągu ostatnich 5 lat w działalności prezentacyjnej w gremiach międzynarodowych, np. na konferencjach;
- Posiadanie stopnia naukowego z dziedzin nauk medycznych lub pokrewnych.
- Grupa docelowa
Grupę docelową stanowią doktoranci kształcący się w Szkole Doktorskiej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
Wszyscy uczestnicy biorący udział w zajęciach znają język angielski w stopniu bardzo dobrym.
CZĘŚĆ I – IX:
Zajęcia będą prowadzone w formie zajęć dodatkowych wykraczających poza standardowy program studiów.
- Planowany termin i miejsce realizacji usługi:
Zajęcia zostaną przeprowadzone w roku kalendarzowym 2025, w trybie stacjonarnym, w siedzibie Zamawiającego, tj. Uniwersytet Medyczny w Białymstoku (ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, Polska).
- Forma zajęć:
- wszystkie zajęcia będą realizowane w formule zamkniętej – tylko z udziałem doktorantów Szkoły Doktorskiej Zamawiającego;
- Wykonawcy muszą zrealizować osobiście przedmiot zamówienia;
- wszystkie zajęcia będą miały formę wybraną przez Wykonawcę z dostępnych możliwych form (wykład, seminarium, konsultacje indywidualne itp.);
- zajęcia będą prowadzone dla jednej grupy doktorantów, składającej się z około 10 osób (może to być mniejsza lub większa grupa);
- Wykonawca przeprowadzi zajęcia w formie aktywizującej uczestników z możliwością zadawania pytań i dyskusji;
- Wykonawca umożliwi uczestnikom zajęć odbycie konsultacji oraz udzieli informacji zwrotnych.
- Kwestie organizacyjne związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
- wszystkie zajęcia będą prowadzone w języku angielskim;
- Zamawiający wyznaczy osobę odpowiedzialną za kwestie organizacyjne związane z realizacją przedmiotu zamówienia;
- przygotowanie i zebranie niezbędnej dokumentacji z zajęć: oryginałów list obecności, dzienników zajęć oraz potwierdzenia odbioru zaświadczeń na dwujęzycznych wzorach przekazanych przez Zamawiającego, leży po stronie Zamawiającego;
- Zamawiający pokryje koszty podróży Wykonawcy z miejsca jego zamieszkania do Białegostoku oraz podróży powrotnej, koszty zakwaterowania w Białymstoku oraz diety ustawowe obowiązujące w Polsce;
- Wykonawca podpisze zaświadczenia potwierdzające udział w zajęciach, zawierające logotypy i nazwę projektu, które zostaną przygotowane przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego, oryginały zaświadczeń zostaną wysłane pocztą;
- raport końcowy zostanie przygotowany przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą.
Wykonawca poinformuje uczestników podczas pierwszej godziny zajęć o tym, że zajęcia realizowane są w ramach projektu pt. „Intensyfikacja procesu umiędzynarodowienia i rozwoju Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku”, który jest finansowany przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej w ramach programu pn. „STER NAWA – Umiędzynarodowienie Szkół Doktorskich”.
Zamawiający zapewni odpowiednią dostępność usługi, będącej przedmiotem zamówienia, dla wszystkich uczestników zajęć, zgodnie z obowiązującymi standardami. Usługa będzie realizowana zgodnie z zasadami równości szans i niedyskryminacji, dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasadą równości płci.
Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania polityki równości szans podczas realizacji zajęć, w szczególności stosowania języka równościowego.
W przypadku zajęć trwających dłużej niż dwie godziny dydaktyczne, Zamawiający przewiduje 15-minutowe przerwy, realizowane w cyklach co dwie kolejne godziny dydaktyczne. Przy czym przerwy nie wliczają się do łącznego wymiaru trwania zajęć stanowiących przedmiot niniejszego zapytania ofertowego.
Za kwestie organizacyjne związane z realizacją zajęć (rekrutacja uczestników, wydanie zaświadczeń, ewentualna pomoc organizacyjna itp.) odpowiada Zamawiający.
- Kryteria oceny:
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego oddzielnie w odniesieniu do wszystkich części zamówienia na podstawie następującego kryterium:
Cena oferty – maksymalna liczba – 100 pkt
Zasady oceny kryterium „Cena oferty”:
- w formularzu ofertowym Wykonawca poda cenę brutto za realizację zamówienia w danej części.
- Ocena w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Liczba punktów = najniższa oferowana cena / cena oferty ocenianej x 100
- Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 100 punktów.
- Termin lub okres wykonania zamówienia
Zamówienie zostanie zrealizowane w roku kalendarzowym 2025.
Ostateczny termin realizacji usługi, mieszczący się w wyżej wskazany przedziale czasowym, zostanie ustalony w trybie roboczym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy, z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem przed planowanym terminem rozpoczęcia poszczególnych zajęć.
- Składanie ofert
- Szczegółowe informacje można uzyskać pod adresem:
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. J. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
Dział Współpracy Międzynarodowej, pokój nr 213 (Prawe Skrzydło Pałacu Branickich).
- Osoba wyznaczona do kontaktu z Wykonawcami:
Patrycja Jasińska, e-mail: patrycja.jasinska@umb.edu.pl.
- Do wypełnionego formularza ofertowego (załącznik do zapytania) należy dołączyć:
1) Oświadczenie o braku osobowych lub kapitałowych powiązań z Zamawiającym.
2) Kopię dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe (np. życiorys zawodowy, lista publikacji naukowych, kopie dyplomów i innych dokumentów itp.). Dokumenty powinny zawierać informacje niezbędne do potwierdzenia wymaganych kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia.
- Termin składania ofert (data i godzina): 16.04.2025 r. godz. 15:00
Miejsce: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
- Ofertę należy złożyć za pomocą poczty elektronicznej w postaci przesłania skanów podpisanych dokumentów, na adres e-mail: tomasz.maliszewski@umb.edu.pl
- Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane;
- Oferty powinny być złożone w języku angielskim.
- Uniwersytet Medyczny w Białymstoku zastrzega sobie prawo do:
- pozostawienia bez rozpatrywania ofert, które wpłynęły po terminie;
- unieważnienia postępowania bez podania przyczyny;
- do zmiany zakresu postępowania.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – wzór formularza ofertowego
Załącznik nr 2 – wzór umowy
Załącznik nr 3 – wzór oświadczenia o braku osobowych lub kapitałowych powiązań z Zamawiającym
Cena oferty – maksymalna liczba – 100 pkt
Zasady oceny kryterium „Cena oferty”:
- w formularzu ofertowym Wykonawca poda cenę brutto za realizację zamówienia w danej części.
Ocena w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Liczba punktów = najniższa oferowana cena / cena oferty ocenianej x 100
Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 100 punktów.
Dział Współpracy Międzynarodowej, pokój nr 213 (Prawe Skrzydło Pałacu Branickich).
2) Kopię dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe (np. życiorys zawodowy, lista publikacji naukowych, kopie dyplomów i innych dokumentów itp.). Dokumenty powinny zawierać informacje niezbędne do potwierdzenia wymaganych kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia.
1) Ofertę należy złożyć za pomocą poczty elektronicznej w postaci przesłania skanów podpisanych dokumentów, na adres e-mail: tomasz.maliszewski@umb.edu.pl
- Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane;
- Oferty powinny być złożone w języku angielskim.
- pozostawienia bez rozpatrywania ofert, które wpłynęły po terminie;
- unieważnienia postępowania bez podania przyczyny;
- do zmiany zakresu postępowania.