- Zleceniodawca:
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
ul. J. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
www.umb.edu.pl, e-mail: dre@umb.edu.pl
- Postanowienia ogólne:
- Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
- Usługa będzie realizowana w ramach projektu „Poczucie lęku przed zakażeniem SARS-CoV-2 a postrzeganie szczepień przeciwko COVID-19 wśród osób starszych w Polsce”, akronim CoV-VAC-PL. Projekt realizowany jest przez Zleceniodawcę - Uniwersytet Medyczny w Białymstoku w ramach konkursu „Solidarni z naukowcami”, finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 16 studentów – jedna osoba z każdego miasta wojewódzkiego w Polsce, do przeprowadzenia badania terenowego osób w wieku 60 lat i starszych. W celu przeprowadzenia badania Zleceniobiorca uzyska od Zleceniodawcy wyciąg z danymi wylosowanej grupy respondentów z danego miasta wojewódzkiego, pochodzącej z rejestru PESEL.
- Zleceniobiorca będzie miał do wykonania 50 kompletnych ankiet w mieście wojewódzkim, z którego został wybrany. Do puli 50 kompletnych ankiet nie są wliczane ankiety:
- wykonane osobom spoza wyciągu, o którym mowa w pkt III.1.
- które zostaną przerwane na prośbę respondenta (respondent odmówi udziału w dalszej części badania),
- w których respondent uzyska wynik w skali MMSE, wyłączający go z zasadniczej części badania,
- w których będzie wskazana przyczyna odmowy udziału w badaniu.
- Zleceniobiorcy zostanie udostępniona przez Zleceniodawcę aplikacja mobilna do wykonania ankiet, którą Zleceniobiorca powinien zainstalować na swoim telefonie komórkowym (smartphonie) z systemem Android lub iOS.
- Wykonywanie badania terenowego:
Przed rozpoczęciem badań Zleceniobiorca przejdzie obowiązkowe szkolenie dla ankieterów, które zostanie zorganizowane i przeprowadzone przez Zleceniodawcę przy wykorzystaniu platformy e-learningowej.
Zleceniobiorca będzie miał za zadanie osobiście stawić się pod wskazanym adresem wylosowanego respondenta i przeprowadzić wywiad. Badanie będzie składało się z II etapów:
I – wypełnienie skali Mini Mental State Examination (MMSE), której wynik będzie stanowił kryterium włączenia (punktacja wskazująca na brak zaburzeń otępiennych) lub wyłączenia (punktacja wskazująca na występowanie zaburzeń otępiennych) z badania;
II – zasadnicza część badania, skierowana do osób, które uzyskają pozytywny wynik w skali MMSE, składająca się z charakterystyki socjodemograficznej oraz 4 standaryzowanych narzędzi badawczych, służących do oceny stopnia nasilenia dolegliwości lękowych przed COVID-19 oraz postaw wobec szczepień przeciwko SARS-CoV-2.
Jeśli respondent nie zostanie odnaleziony, a Zleceniobiorca nie uzyska informacji o jego losie (np. zmiana miejsca zamieszkania, pobyt w szpitalu, śmierć itp.), podejmie on jeszcze dwie próby powrotu pod wskazany adres. Odmowa udziału respondenta w badaniu będzie wiązała się ze wskazaniem przyczyny w kwestionariuszu i w zamian za tę osobę będzie wybrana kolejna.
- Metoda rozliczania ze Zleceniobiorcami:
- Za wykonane zlecenie Zleceniobiorca otrzyma wynagrodzenie prowizyjne za wykonanie 50 kompletnych ankiet, płatne po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy.
- Wynagrodzenie będzie płatne na podstawie rachunku wystawionego przez Zleceniobiorcę, po potwierdzeniu wykonania zleconych prac przez Kierownika projektu.
- Rachunek/faktura obejmować będzie faktycznie wykonane ankiety.
- Wynagrodzenie będzie płatne do 15-go dnia następnego miesiąca po przedłożeniu przez Zleceniobiorcę rachunku/faktury, wystawionego/nej na koniec miesiąca, którego dotyczy płatność.
- Obowiązki Zleceniobiorcy w ramach realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Termin realizacji zamówienia (umowy):
Zleceniobiorcy zostanie udzielone zamówienie na okres od 15.03.2023 r. do 30.09.2023 r.
- Zakaz powiązań
- Zamówienie może zostać udzielone osobie nie powiązanej osobowo lub kapitałowo ze Zleceniodawcą – Uniwersytetem Medycznym w Białymstoku. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zleceniodawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu w/w podmiotu lub osobami wykonującymi w imieniu w/w podmiotu czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Zleceniodawca wykluczy z udziału w postępowaniu Zleceniobiorcę niespełniającego przesłanek wymienionych w ustępie powyżej, a jego oferta zostanie odrzucona.
3. Zleceniobiorca zobowiązany jest do załączenia oświadczenia o braku powiązań – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Warunki udziału w postępowaniu
- O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się studenci studiów: pierwszego stopnia lub drugiego stopnia na kierunku Pielęgniarstwo, realizowanych w uczelniach na terytorium Polski.
- Zleceniobiorcy, w celu wykazania spełniania warunków określonych w ust. 1 powyżej, składają wraz z ofertą zaświadczenie potwierdzające status studenta ze wskazanego w pkt 1 kierunku studiów.
- Zleceniodawca dokona oceny spełniania przez Zleceniobiorców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 2.
- Miejsce i termin złożenia oferty:
- Składnie ofert odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej. Podpisaną i zeskanowaną ofertę z załącznikami należy przesłać na adres e-mail: dre@umb.edu.pl
- Ofertę należy złożyć w terminie do 02.03.2023 r., do godz. 15:00 (decyduje data i godzina wpływu oferty do Zleceniodawcy).
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Termin związania ofertą
Zleceniobiorca jest związany złożoną ofertą przez okres 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Osoba upoważniona do kontaktu ze Zleceniobiorcami:
Upoważnionym do kontaktu ze Zleceniobiorcami jest dr hab. Mateusz Cybulski, e-mail: mateusz.cybulski@umb.edu.pl
- Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
- Oferta wraz z załącznikami powinna zostać podpisana własnoręcznie przez Zleceniobiorcę, a następnie zeskanowana i dołączona do wiadomości e-mail.
- Oferta powinna zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
- oświadczenie o braku powiązań, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
- dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych w pkt VI.1
- Sposób obliczenia ceny oferty:
- Oferta powinna wskazywać cenę brutto za wykonanie jednej ankiety.
- Zaoferowana cena powinna obejmować wszystkie koszty realizacji zamówienia.
- Cena powinna być wyrażona cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- W przypadku, gdy cena wyrażona cyfrowo będzie różna od ceny wyrażonej słownie Zleceniodawca jako właściwą przyjmie cenę wyrażoną słownie.
- Cena winna być określona wyłącznie w złotych polskich. Rozliczenia między Zleceniodawcą a Zleceniobiorcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej.
- Zleceniobiorcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
- Wybór Zleceniobiorcy
- W toku badania i oceny ofert Zleceniodawca może żądać od Zleceniobiorców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert we wskazanym przez Zleceniodawcę terminie.
- W razie braku złożenia niezbędnych oświadczeń lub dokumentów Zleceniodawca może wezwać Zleceniobiorcę do ich uzupełnienia w określonym terminie.
- Jeżeli Zleceniobiorca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy ze Zleceniodawcą, Zleceniodawca może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
- Podstawy unieważnienia postępowania
Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. Zleceniodawca może unieważnić postępowanie w szczególności w przypadku, gdy:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
- oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zleceniodawca zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
- środki, które Zleceniodawca zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia nie zostały mu przyznane, lub wcześniej przyznane zostały cofnięte.
- Wzór umowy
- Umowa z wybranym Zleceniobiorcą zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
- Złożenie przez Zleceniobiorcę oferty jest równoznaczne z akceptacją wzoru umowy oraz zobowiązaniem do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych.
- Umowa z wybranym Zleceniobiorcą zostanie zawarta w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zleceniodawcę.
najniższa cena -100%
2. Wszystkie wyniki zostaną przez Zleceniodawcę zaokrąglone, zgodnie z zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2) zaświadczenie o statusie studenta, zgodnie z pkt 6.1 Warunki udziału w postępowaniu
dre@umb.edu.pl
- swobodnego wyboru oferty,
- przeprowadzania dodatkowych rokowań,
- unieważnienia konkursu lub zmiany jego warunków, w tym ograniczenia zakresu zamówienia, bez podania przyczyny.