Usługa polega na przygotowaniu i przeprowadzeniu jednodniowej imprezy o charakterze rekreacyjnym dla uczestników Konferencji podsumowującej w ramach projektu pt. „Międzynarodowe interdyscyplinarne studia doktoranckie w zakresie biologii medycznej i biostatystyki. Szkolenia w zakresie badań opartych na technologiach wielkoskalowych i biostatystyce oraz wsparcie kariery młodych naukowców poprzez mobilność międzynarodową i międzysektorową” współfinansowany ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego i Programu Ramowego Unii Europejskiej w zakresie badań naukowych i innowacji Horyzont 2020 w ramach działań Marii Skłodowskiej-Curie COFUND.
- Impreza odbędzie się w poniedziałek 16.01.2023 r. (rozpoczęcie o godz. 16.00, zakończenie około godz. 21:00).
- Uczestnikami będą przedstawiciele społeczności Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku (przedstawiciele kadry naukowo-dydaktycznej, doktoranci, pracownicy administracyjni, absolwenci UMB) oraz przedstawiciele krajowych i zagranicznych instytucji partnerskich.
- Maksymalna liczba uczestników to 150 osób.
- Wydarzenie musi być prowadzone w j. angielskim i polskim.
- Sposób realizacji usługi, główne założenia organizacyjne:
- Przejazd uczestników z Białegostoku (spod Pałacu Branickich) do miejsca docelowego (autokarami)
- Po przyjeździe do miejsca docelowego nastąpi poczęstunek uczestników wydarzenia w postaci stołu szwedzkiego lub ogniska z kiełbaskami (max. 150 porcji)
- Główną atrakcją ma być kulig w okolicy Białegostoku (nie dalej niż 40 km w jedną stronę), z przejazdami trwającymi po ok 20 min.
- Po powrocie z kuligu ciepła kolacja
- Po kolacji dodatkowa atrakcja, np. pokaz ognia, rekonstrukcja historyczna itp.
- Powrót uczestników autokarami do Białegostoku najpóźniej do godz. 21.00 (przystanek pod Pałacem Branickich)
- Zakres zadań Wykonawcy:
- Zapewnienie obsługi minimum dwóch osób prowadzących imprezę biegle posługujących się j.angielskim i polskim podczas całego wydarzenia (od godz. 16.00 do zakończenia imprezy około godz. 21.00).
- Zapewnienie autokarów mogących przewieźć łącznie max. 150 osób na trasie Białystok-miejsce kuligu-Białystok
- Po przyjeździe do miejsca kuligu zapewnienie uczestnikom poczęstunku/przekąski w postaci stołu szwedzkiego lub ogniska z kiełbaskami (max. 150 porcji)
- Zorganizowanie kuligu na kilka wozów/sań, tak aby maksymalnie skrócić czas oczekiwania na przejazd
- Ognisko dla oczekujących na przejazd
- Zorganizowanie ciepłej kolacji dla uczestników imprezy. Miejsce oraz menu musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego.
- Zorganizowanie dodatkowej atrakcji – pokaz ognia, rekonstrukcja historyczna, etc. Wykonawca powinien posiadać dwa warianty zabaw (jeden do wyboru): na świeżym powietrzu lub w pomieszczeniu w wypadku złej pogody. Scenariusz będzie przedstawiony przed wydarzeniem do akceptacji i weryfikacji przez Zamawiającego
- Specyfikacja kolacji:
- Obiad powinien składać się z menu bufetowego dla max. 150 osób, które powinno zawierać:
- przynajmniej 3 rodzaje przekąsek zimnych po 50 porcji każda
- minimum 2 rodzaje sałat i sałatek po 75 porcji każda
- minimum 4 rodzaje dań ciepłych (w tym dwa dania z kuchni regionalnej oraz jedno danie wegetariańskie), łącznie max. 150 porcji
- minimum 2 rodzaje deserów po max. 75 porcji
- Wszystkim osobom powinny być zapewnione napoje gorące (kawa, herbata) oraz zimne (woda gazowana i niegazowana oraz min 2 rodzaje soków owocowych).
- Wykonawca przedstawi menu do akceptacji Zamawiającego
- Wykonawca zapewni niezbędną obsługę kelnerską wydarzenia oraz odpowiednią liczbę naczyń i sztućców
- Po kolacji potrawy, przekąski, desery i napoje powinny być zapakowane w jednorazowe opakowania umożliwiające ich zabranie przez Zamawiającego
- Obiad powinien składać się z menu bufetowego dla max. 150 osób, które powinno zawierać:
Uwagi oraz dodatkowe wymagania:
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby osób bez podania przyczyny. Plan może zawierać inne dodatkowe atrakcje, pod warunkiem nie ponoszenia dodatkowych kosztów.
- Zamawiający poda dokładną liczbę uczestników wydarzenia (nie więcej niż 150 osób) do 09.01.2023 r.
- Płatność nastąpi za liczbę uczestników wydarzenia wskazanych przez Zamawiającego do 09.01.2023 r.
- Zmniejszenie liczby uczestników nie będzie powodowało wzrostu ceny jednostkowej wycieczki za 1 os..
- W celu rozpoczęcia przygotowań do wydarzenia, pierwszy kontakt Wykonawcy zamówienia z Zamawiającym powinien nastąpić najpóźniej w terminie 5 dni od zawarcia umowy.
- Wykonawca w cenie oferty zapewni:
- realizację programu zawartego w ofercie – Wykonawca na etapie składania ofert załączy do formularza ofertowego proponowany program wydarzenia odpowiadający przedmiotowi zamówienia z podaniem nazwy proponowanego lokalu lub obiektu gdzie odbędzie się kulig, kolacja oraz atrakcja dodatkowa w okolicy Białegostoku (nie dalej niż 40 km w jedną stronę). W przypadku wyboru oferty program będzie obowiązujący.
- realizację programu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami BHP i PPOŻ
- autokary podczas całej trasy wycieczki muszą być w pełni sprawne technicznie oraz dopuszczone do ruchu
- w przypadku awarii autokaru, wykonawca usługi zapewni autokar o takim samym standardzie, w tym:
- w przypadku, gdy podstawiony przez Wykonawcę autokar nie zostanie dopuszczony do jazdy z uwagi na zły stan techniczny (kontrola stanu technicznego przed wyjazdem, wykonana przez odpowiednie służby mundurowe, powinna być zorganizowana przez Wykonawcę) Wykonawca w czasie 1 godziny od planowanego wyjazdu podstawi inny sprawny technicznie autokar
- w przypadku awarii autokaru na trasie, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterki lub do podstawienia autokaru sprawnego technicznie w ciągu 1 godziny od ujawnienia awarii
- ubezpieczenie NNW na terenie Polski obejmujące wszystkich uczestników
- opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe oraz inne niezbędne dla prawidłowej realizacji wycieczki.
7. W przypadku pogorszenia sytuacji epidemiologicznej w kraju Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu wydarzenia bez ponoszenia dodatkowych opłat, pod warunkiem poinformowania o zmianie terminu z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem przez planowanym terminem wydarzenia (dotyczy zarówno pierwszego zaplanowanego terminu, jak i kolejnych terminów ustalanych w wyniku przesunięć terminów z powodu sytuacji epidemiologicznej).
Cena przedmiotu zamówienia – 100 %.
Zostanie wybrana oferta najtańsza. W przypadku złożenia kilku ofert z jednakową ceną za całościowe wykonanie usługi, wybrani oferenci zostaną poproszeni o ponowne złożenie oferty.
- Oświadczenie o braku osobowych lub kapitałowych powiązań z Zamawiającym (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego);
- dokumenty poświadczające, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał o najmniej 2 usługi w zakresie organizacji imprez o charakterze rekreacyjnym każda z udziałem co najmniej 20 osób. Każda ze zrealizowanych usług w ramach doświadczenia zawodowego musi być wykonana w sposób należyty i terminowy. Wnioskodawca musi przedstawić odpowiednie referencje lub inne dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia;
- program wydarzenia odpowiadający przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem propozycji miejsca w którym odbędzie się impreza.
Ofertę należy złożyć w kopercie zaadresowanej: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, koniecznie z dopiskiem: „Organizacja imprezy dla gości Konferencji podsumowującej projekt ImPRESS - zapytanie ofertowe nr ARE.0601/COFUND/ImPRESS/12/2022 Nie otwierać przed 04.01.2023 r.”.
Przy składaniu ofert decyduje data wpływu do Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.
Ofertę należy złożyć osobiście, za pośrednictwem np. Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej, w Kancelarii Ogólnej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok.
- swobodnego wyboru oferty,
- przeprowadzania dodatkowych rokowań,
- unieważnienia konkursu lub zmiany jego warunków, w tym ograniczenia zakresu zamówienia, bez podania przyczyny.